Slul er død, lenge leve slul. Gruppen har beseiret den enøydes store mål. Drepe hans personlige mareritt. Nå er den død, og alt som er igjen er å plyndre resten av grotten.
2 rom igjen. Det ene inneholder skrap, og ser ut til å være rommet Slul oppholder seg. På gulvet er det lite av interesse dessverre. På veggen er et falmet inskripsjon av Morr symbolet.
Neste rom inneholder et alter med et gudeikon og på gulvet et pentagram. Rundt alteret lå det en del skrap, men ved nærmere kikk så fant de en magisk ring(Pussdrinker) og et magisk sverd(Scarification). De startet med å lempe ikonet vekk og vaske alteret. Dette så ut til å funke greit, og det å slå løs på ikonet funker helt fint hvis man ønsker å tilkalle en Demon.
Si hei til Gru’gdez Plaguedrifter, og hen er som julenissen og kommer med gaver. Her ble det delt ut Mark of Nurgle og de fantastiske korrupsjons poengene. Whu huuu
Men gruppa jobbet bra sammen. Tolk kun med seg de kaos gjenstandene som de kunne bruke og lot Warpstone ligge igjen. Nå skal det sies at de sprengte tempelet og med vaskingen så kan man kalle det for renset. Godt det ikke fins bittesmå edderkopper.
Gruppen må egentlig ha et fatepoints for dette, så hvis noen av gruppen leser dette og minner meg på neste spilling så skal de få.
Gruppen dro derifra og nå tenkte de at La Maisontaal. Så først tilbake til veien, opp til Ubersreik og over fjellene. Det er i hvert fall planen. På inn’et får de mat, og heldigvis er dette helligdagen for Gnomer knytter lisser sammen. Det var en laaang og fantastisk dag. Mange fikk blåmerker på knærne og for ikke å glemme tegnet bart og briller i ansiktet. Som vi lo og lo. ????
De dro videre og etter noen dager kommer de til byen Grausee og fant inn’et The Drunken Stirpike. Der, etter mye om og men, så treffer de Rutger Reuter og gruppen klarer å overtale Rutger om å jobbe på båten hans. De får 3gc pr dag pluss mat.
Så til neste gang. Don’t let the bedbugs bite.
No Comments
Leave a comment Cancel